Blog Coffe31
Versuri
Dayana - Tata adevarat

Stau și mă gândesc,
Mă întreb de-atâtea ori
Ce-am făcut
De nu ți-am meritat iubirea?
Știu că-ți pare rău,
Dar eu tot simt în inimă un gol
Nu există leac
Să-mi vindece durerea.

Știu că nu ai dragoste de dat
Știu c-ai fost și tu un copil uitat
Cu ochi reci te uiți la mine
Știu că nu te-a învățat nimeni
Cum să fii un tată adevărat
Știu că nu ai dragoste de dat
Știu c-ai fost și tu un copil uitat
Cu ochi reci te uiți la mine
Știu că nu te-a învățat nimeni
Cum să fii un tată adevărat

Oare ce mai faci, de nu vii să mă vezi?
Oare nu ți-e dor de nu mă suni prea des?
Ești ca un străin, de unde iau putere să te iert?
Cine-mi mai întoarce copilăria?

Știu că nu ai dragoste de dat
Știu c-ai fost și tu un copil uitat
Cu ochi reci te uiți la mine
Știu că nu te-a învățat nimeni
Cum să fii un tată adevărat
Știu că nu ai dragoste de dat
Știu c-ai fost și tu un copil uitat
Cu ochi reci te uiți la mine
Știu că nu te-a învățat nimeni
Cum să fii un tată adevărat

Listen to them on official digital music platform sites such as Spotify, Apple Music, iTunes, Amazon Prime Music, SoundCloud, or on the following YouTube video.
MUSIC VIDEO Dayana - Tata adevarat