Blog Coffe31
Versuri
ADI - Ultima oara

Cearta-ma
Ca nu stiu cu ce ți-am gresit
Alunga-ma
Din noaptea-n care ne-am simțit
Ca poti să-mi iei
Că oricum nu ți-ar fi de ajuns
Tu esti alergica la tot ce-am spus
Nici un raspuns

Asa ca, sparge-ma, cearta-ma
Iartă-ma, oricum vrei tu
Sufla-ma, trage-ma pana la ultimul fum
Fa-le pe toate cum vrei
Dar tina-ma ascuns

De cate ori sa ne-ntalnim
Ca pentru prima data
Sa ma iubesti cum m-ai iubit
Pentru ultima oara
Si daca maine n-ar mai fi
Chiar pentru prima data
Fata sa sti ca ne-am iubit
Pentru ultima oara

Fata sa sti ca ne-am iubit
Pentru ultima oara

Te rog sa nu te uiti la ceas
Ca timpul o sa ne doara
Tu tine-ma azi
Pentru ultima oara, ca-n prima seara
Tăcerea stiu ca ne ajuta
Durerea asta e din ce in ce mai cunoscuta
Amandoi ne aruncam in gol
Si timpul sa ne duca

Asa ca, sparge-ma, cearta-ma
Iartă-ma, oricum vrei tu
Sufla-ma, trage-ma pana la ultimul fum
Fa-le pe toate cum vrei
Dar tina-ma ascuns

De cate ori sa ne-ntalnim
Ca pentru prima data
Sa ma iubesti cum m-ai iubit
Pentru ultima oara
Si daca maine n-ar mai fi
Chiar pentru prima data
Fata sa sti ca ne-am iubit
Pentru ultima oara

Fata sa sti ca ne-am iubit
Pentru ultima oara

Listen to them on official digital music platform sites such as Spotify, Apple Music, iTunes, Amazon Prime Music, SoundCloud, or on the following YouTube video.
MUSIC VIDEO ADI - Ultima oara