Blog Coffe31
Versuri
Babasha - Ia-ma Du-ma

Lele lele lele lele
Lele lele lele
Lele lele lele lele
Lele lele lele

Ia-mă, du-mă unde vrei
Dacă îți plac ochii mei
Ia-mă, du-mă peste tot
Că fără tine nu pot
Hai s-o luăm de la zero
ÃŽn Bali sau Mexico
Doar noi doi în dormitor
Mult amor, amor, amor

Cu tine simt că nu contează
Tot ce se întâmplă în jurul meu
Nici inima nu mă mai lasă
Să stau fără sărutul tău
Haide acum, iubirea mea
Alege tu locația
Lasă toate hainele
Că n-avem nevoie noaptea

Ia-mă, du-mă unde vrei
Dacă îți plac ochii mei
Ia-mă, du-mă peste tot
Că fără tine nu pot
Hai s-o luăm de la zero
ÃŽn Bali sau Mexico
Doar noi doi în dormitor
Mult amor, amor, amor

Doar noi doi în dormitor
Mult amor, amor, amor

Tic tac, tic tac, îți fac pe plac
Tik tok, tik tok, sarută-mă cu foc
Tic tac, tic tac, îți fac pe plac
Tik tok, tik tok, sarută-mă cu foc

Ia-mă du-mă unde vrei
Dacă îți plac ochii mei

Ia-mă, du-mă cai cames
Că me jau tu cai penes
Ia-mă, du-mă peste tot
Că fără tine nu pot
Hai s-o luăm de la zero
Că tu san moro ilo
Mă jur, mă jur, te merau
Pala tute me avau

Listen to them on official digital music platform sites such as Spotify, Apple Music, iTunes, Amazon Prime Music, SoundCloud, or on the following YouTube video.
MUSIC VIDEO Babasha - Ia-ma Du-ma