Blog Coffe31
Versuri
Bogdan DLP - Bax Banii

In bax bag banii, in bax bag banii
Ii bag in bax ca j!danii
Am femei ca musulmanii
Casa ca americanii

In bax bag banii, in bax bag banii
Va sparg mai rau ca samanii
Stau bine ca africanii
Eu sunt spuma la sampanii

Vine politia, da da
Vine, vine, dar n-are cum sa-mi ia
Baxurile de bani, averea mea
Schimbam legea daca nu merge asa

Vine politia, da da
Vine, vine, dar n-are cum sa-mi ia
Baxuri de bani, ca-i fac pe barba mea
Fac orice pentru familia mea

In bax bag banii, in bax bag banii
Zici ca sunt cartelu’ Cali
Valu’ meu e ca tsunami
Fac ravagii ca-n Miami

In bax bag banii, in bax bag banii
Ard banii ca piromanii
Si ii arunc ca vulcanii
Fata mea pe toti dolarii

Vine politia, da da
Vine, vine, dar n-are cum sa-mi ia
Baxurile de bani, averea mea
Schimbam legea daca nu merge asa

Vine politia, da da da
Vine, vine, dar n-are cum sa-mi ia
Baxuri de bani, ca-i fac pe barba mea
Fac orice pentru familia mea

Listen to them on official digital music platform sites such as Spotify, Apple Music, iTunes, Amazon Prime Music, SoundCloud, or on the following YouTube video.
MUSIC VIDEO Bogdan DLP - Bax Banii