Blog Coffe31
Tekst/Lyrics
Kristian Kike - Torettosi feat. Ekipa

Već se čuje sa tribina, ova pjesma naša himna
Torettosi

Kad odjenem samo jedan dres
Na kopačkama čvrsto stegnem vez
Tad srce ludo zaigra, od sreće i ponosa
Igra moja Toretta

Kad pred svima stanem na teren
Ja osjećam je, do kraja sam njen
Tad u oku suza krene, dobro znam to je za mene
Utakmica, najvažnija
Igra moja Toretta

ALE, ALE DO POBJEDE, NEMA PREDAJE
NAPRIJED PLAVI MI SMO NAJBOLJI, PLAVI! PLAVI!
ALE, KAD’ JE NAJTEŽE, TU SAM UZ TEBE
ŠAMPIONI SU TORETTOSI. PLAVI!

Ne zanima me ni Real Madrid
Tko je veći, jači, to je mit
Samo igram i vjerujem, nikad ne odustajem
To je moja Toretta

Tvoje ime mi na usnama
A kraj srca, grb na grudima
Lice blista, suzi oko, pehar podižem visoko
Sve do neba, jer jedina
Je moja Toretta

Nikada se ne zaboravlja
Potez, gol, bez daha ostavlja
To zajedništvo i fer igru, mi osvojili smo ligu
Za sve hvala, Toretta

I na kraju stani kraj mene
Kad nas i tribine zagrle
Dok se pjesma naša ori, cijela Rijeka neka gori
Tu je naš dom, naš stadion
Toretta je šampion

Listen to them on official digital music platform sites such as Spotify, Apple Music, iTunes, Amazon Prime Music, SoundCloud, or on the following YouTube video.
MUSIC VIDEO Kristian Kike – Torettosi feat. Ekipa