Lirik Lagu Project Apollo - Boleh Belah
Lirik Lagu / Lyrics
Project Apollo - "Boleh Belah"

Pedas, berapi
Dah panas di dahi
Masak ku dengan demam cintamu
Gasing berpusing
Dah pening merunsing
Fikiran ku tak habis diganggu.

Aku dah keluar dari bilik
Kau tak sudah lagi berceloteh, oh!
Apa lagi apa lagi, baby?.

Boleh lah boleh lah boleh belah
Boleh lah boleh lah belah dada
Ambil lah saja hati aku, ratu
Kau jajah jelajah
Apa-apa sajalah!.

All
Boleh lah boleh lah boleh belah
Boleh lah boleh lah belah dua
Separuh aku dan separuh kamu
Sehingga akhirnya
Apa-apa sajalah!.

Hangat di bibir
Dah penat dok pikir
Apalah di dalam otak kamu?.

Ku nak ke kiri,
Ke kanan kau pilih
Susah sangat ke nak bersetuju?.

Aku dah keluar dari bilik,
Kau tak sudah lagi berceloteh, oh!
Apa lagi apa lagi, baby?.

Boleh lah boleh lah boleh belah
Boleh lah boleh lah belah dada
Ambil lah saja hati aku, ratu
Kau jajah jelajah
Apa-apa sajalah!
Boleh lah boleh lah boleh belah
Boleh lah boleh lah belah dua
Separuh aku dan separuh kamu
Sehingga akhirnya
Apa-apa sajalah!.

Tapi sememangnya ku
Amat cinta padamu-ooh-ooh
Ooh
Ooh
Hanya kau yang fahami ku
Demi cinta ku rela
Hati ini dibelah
Kau boleh belah.

MUSIC VIDEO Project Apollo - Boleh Belah