Lirik Lagu Luqman Podolski - Bahaya
Lirik Lagu / Lyrics
Luqman Podolski - "Bahaya"

Hey? kenapa kamu diam saja
Kalau ada silap tolonglah kata
Adakah kamu sedang berduka?
Minda kamu aku tak boleh baca.
 
Apa yang ada difikiran
Apa yang ingin dikatakan
Dimana ku punya kekurangan
Sampaikan aku ni-
 
Jadi taktahu  
Apa yang sedang berlaku
Tapi aku ingin tahu
Apa yang sedang menggangu
Di dalam fikiran mu.
 
Bila aku dah tanya
Katanya tiada apa  
Itulah  petandanya, aku-
Dalam bahaya.
 
Bila aku dah tanya
Katanya tiada apa
Itulah petandanya, aku
Sedang dalam bahaya.
 
Tak hati hati nanti mati
Nanti mula merajuk lagi
Gaduh ungkit berhari hari
Kalau tak pujuk nanti-
 
Kata aku dah tak nak kisah
Tuduh kata ku berubah
Benda senang jadi susah
Sampai kan aku ni-
 
Jadi taktahu  
Apa yang sedang berlaku
Tapi aku ingin tahu
Apa yang sedang menggangu
Di dalam fikiran mu.
 
Bila aku dah tanya
Katanya tiada apa
Itulah  petandanya, aku-
Dalam bahaya.
 
Bila aku dah tanya
Katanya tiada apa
Itulah  petandanya, aku
Sedang dalam bahaya.
 
Dalam bahaya yeaaaa.
 
Uuuuuuuuuu...

MUSIC VIDEO Luqman Podolski - Bahaya